gumeek
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: OSD
|
Wysłany: Sob 14:03, 14 Lut 2009 Temat postu: PUSTYNNA BURZA 2009!!! |
|
|
Pustynna Burza to cykliczna gra specjalnościowa przeznaczona głównie dla osób z kręgu survivalu i sportów obronnych. Jest to impreza zespołowa, gdzie można sprawdzić zgranie grupy i umiejętności współdziałania we wszelkich sytuacjach. Podczas kilkudniowych zmagań przebędziecie kilkadziesiąt kilometrów i spotkacie zadania czasem łatwe, czasem wesołe a czasem karkołomne. Ale wszystko odbywać się będzie w duchu zdrowej rywalizacji i dobrej przygody.
Zapraszamy na XV edycję Pustynnej Burzy!
Organizator:
V Szczep “CZARNA PIĄTKA”
Hufiec Dąbrowa Górnicza
Śląska Chorągiew ZHP
Termin i miejsce:
30.04- 03.05.2009, Jura ( Wyżyna Krakowsko - Częstochowska)
Start: 30 kwietnia, godzinę i miejsce podamy na potwierdzeniu zgłoszenia.
Zakończenie: 3 maja, ok. godz. 1200
Program:
Dużo dobrej i często ekstremalnej zabawy, wysiłku, wędrówki w poziomie i w pionie oraz inne atrakcje przewidziane przez organizatorów.
Koszty:
Wszyscy uczestnicy płacą niezmienną od kilku lat kwotę w wysokości 35 zł od osoby. Całość kwoty z dopiskiem “Pustynna Burza”, należy wpłacić do dnia 31.03.2009 (jest to również ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń) na konto Komendy Hufca:
ING BANK ŚLĄSKI O/DĄBROWA GÓRNICZA
09 1050 1272 1000 0008 0033 3650
Istnieje możliwość nabycia koszulek “Pustynnej Burzy 2009” - koszt koszulki 15 zł, płatne wraz z kwotą wpisowego, z dopiskiem “koszulki” i podaniem ilości oraz rozmiarów.
Przy wpłacie prosimy o dopisanie ilości osób w zgłaszanym patrolu oraz ilości zamawianych koszulek (jeśli patrol chce je zamówić)
UWAGA! W razie nie zakwalifikowania patrolu do uczestnictwa w zawodach całość wpłaconej kwoty zostaje zwrócona uczestnikom ww. grupy.
W przypadku rezygnacji patrolu lub jego członka z uczestnictwa w grze po terminie 15.04.2009 r. (również z przyczyn losowych) albo nie stawienia się patrolu na starcie, wpisowe nie ulega zwrotowi.
Warunki uczestnictwa
W “Pustynnej Burzy” mogą uczestniczyć drużyny starszoharcerskie, wędrownicze, kluby specjalnościowe i osoby niezrzeszone obojga płci. Uczestnicy startują w 5-cio osobowych patrolach (4 osoby + dowódca). Dowódca musi być osobą pełnoletnią, legitymującą się dowodem osobistym. Patrole większe nie będą dopuszczane do startu.
Minimalny wiek uczestników - 15 lat, maksymalny bez ograniczeń.
Zgłoszenia
Data wpłynięcia (a nie wysłania!) zgłoszeń upływa 31.03.2009 r. - jest to data ostateczna. Zgłoszenie zawierające kartę patrolu, kserokopię dowodu wpłaty, kserokopię dowodu osobistego dowódcy patrolu oraz – w przypadku uczestników niepełnoletnich – oświadczenie rodziców/opiekunów prawnych o zgodzie na leczenie szpitalne, należy przesłać na adres:
Sławomir Borowy
42-500 Będzin
ul. Małachowskiego 2/25
W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość dostarczenia wymaganych dokumentów na start imprezy. Ostateczną decyzję w tej sprawie podejmuje komendant Pustynnej Burzy. Jednocześnie informujemy, że w przypadku braku przedstawienia w/w dokumentów na starcie patrol nie zostanie dopuszczony do udziału w grze.
Oprócz zgłoszenia pisemnego wysłanego pocztą, należy też przesłać zgłoszenie elektroniczne.
Zmiany w składzie patrolu należy zgłosić organizatorom w terminie do dnia 15.04.2009 r. Niezgodność składu patrolu ze zgłoszonym stanem, o ile nie była wcześniej uzgodniona, może spowodować dyskwalifikację patrolu.
UWAGA! Liczba patroli kwalifikowanych do XIV edycji zawodów jest ograniczona do 40 ekip. W razie przekroczenia ww. ilości istnieje możliwość nie zakwalifikowania patrolu do gry. O zakwalifikowaniu decyduje wówczas kolejność zgłoszeń patroli.
Wyposażenie patrolu:
Mapa Wyżyny Krakowsko-Częstochowskiej, apteczka, przybory piszące, papier, namiot (lub coś w tym stylu), saperka, sprzęt kuchenny, kompas.
Wyposażenie indywidualne:
Dowód tożsamości (legitymacja; opiekun – dowód osobisty), karimata, śpiwór, jedzenie, zapas wody pitnej, odpowiedni strój, buty usztywniające staw skokowy (trekingowe, wojskowe lub podobne), buty do wspinaczki (np. trampki), czapka z daszkiem, okulary przeciwsłoneczne, krem z filtrem UV, latarka.
Organizatorzy nie zapewniają wody i wyżywienia!
Dodatkowe informacje:
* Biuro: Sławomir Borowy, tel.: 697 203 331,
[link widoczny dla zalogowanych]
* Komendant: pwd. Patrycja Makarska-Chachaj, tel.: 509 876 612
* Strona WWW: pustynnaburza.prv.pl
Organizatorzy zapewniają:
Nagrody rzeczowe dla 3 najlepszych patroli, dyplomy dla wszystkich patroli, pamiątkowe plakietki dla wszystkich uczestników, opiekę medyczną, urozmaicony program i wykwalifikowaną kadrę.
Obowiązki uczestników:
Czynny udział w zajęciach, stosowanie zasady “fair play” oraz asertywności w granicach zdrowego rozsądku, przestrzeganie zaleceń organizatorów, bezwzględne podporządkowanie się instruktorom podczas zajęć (szczególnie podczas zajęć alpinistycznych i wodnych) oraz obsłudze imprezy.
W przypadku rezygnacji patrolu z uczestnictwa w dalszej grze istnieje obowiązek zgłoszenia tego faktu osobiście lub telefonicznie do biura PB - Sławomir Borowy, tel.: 697 203 331.
Warunki rywalizacji:
Całość “Pustynnej Burzy” składa się z zadań do wykonania przez patrole. Punktacji podlegają osiągnięte wyniki, sposób realizacji zadania, zorganizowanie patrolu podczas trwania imprezy.
Zakazuje się poruszania jakimikolwiek pojazdami w czasie trwania gry, pod rygorem dyskwalifikacji patrolu z uczestnictwa w PB.
Postanowienia końcowe:
Do dnia 20.04.2009 r. przekażemy listownie, telefonicznie (po godz. 22:00), lub pocztą elektroniczną, informację o zakwalifikowaniu patrolu do uczestnictwa w “Pustynnej Burzy” a także miejscu rozpoczęcia oraz warunków gry.
* z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, patrolom nie zakwalifikowanym odeślemy wpłatę na adres jego dowódcy
* impreza odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne,
* za szkody wynikłe z winy uczestników odpowiedzialność (także materialną) ponoszą dowódcy patroli,
* wszystkie zadania dla patroli zaplanowane są tak, aby ich realizacja nie powodowała łamania jakichkolwiek przepisów prawnych, czy porządkowych,
* w razie celowego wywoływania konfliktów ze służbami mundurowymi odpowiedzialność za nie ponoszą dowódcy patroli,
* osoby, które stracą zdolność do wykonywania zadań bojowych zostają przeniesione w “stan spoczynku”, tzn. pozostają w charakterze widzów,
* organizatorzy, jako harcerze, zastrzegają sobie prawo wydalenia z imprezy w trybie natychmiastowym osoby będące pod wpływem alkoholu lub narkotyków; notoryczni palacze tytoniu są również niemile wdziani,
* nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu powoduje dyskwalifikację patrolu,
* ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów,
UWAGA!
Organizatorzy nie zapewniają ubezpieczenia uczestników podczas imprezy - każdy patrol powinien ubezpieczyć się zgodnie z obowiązującymi przepisami, w związku z uczestnictwem w imprezie o charakterze survivalowym.
ZGODY, REGULAMINY I INNE NA STRONIE [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|