Forum www.69apogeum.fora.pl Strona Główna www.69apogeum.fora.pl
Oficjalne forum Drużyny Harcerskiej "APOGEUM"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PUSTYNNA BURZA 2009!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.69apogeum.fora.pl Strona Główna -> Imprezy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gumeek




Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: OSD

PostWysłany: Sob 14:03, 14 Lut 2009    Temat postu: PUSTYNNA BURZA 2009!!!

Pustynna Burza to cykliczna gra specjalnościowa przeznaczona głównie dla osób z kręgu survivalu i sportów obronnych. Jest to impreza zespołowa, gdzie można sprawdzić zgranie grupy i umiejętności współdziałania we wszelkich sytuacjach. Podczas kilkudniowych zmagań przebędziecie kilkadziesiąt kilometrów i spotkacie zadania czasem łatwe, czasem wesołe a czasem karkołomne. Ale wszystko odbywać się będzie w duchu zdrowej rywalizacji i dobrej przygody.
Zapraszamy na XV edycję Pustynnej Burzy!
Organizator:

V Szczep “CZARNA PIĄTKA”
Hufiec Dąbrowa Górnicza
Śląska Chorągiew ZHP
Termin i miejsce:

30.04- 03.05.2009, Jura ( Wyżyna Krakowsko - Częstochowska)
Start: 30 kwietnia, godzinę i miejsce podamy na potwierdzeniu zgłoszenia.
Zakończenie: 3 maja, ok. godz. 1200
Program:

Dużo dobrej i często ekstremalnej zabawy, wysiłku, wędrówki w poziomie i w pionie oraz inne atrakcje przewidziane przez organizatorów.
Koszty:

Wszyscy uczestnicy płacą niezmienną od kilku lat kwotę w wysokości 35 zł od osoby. Całość kwoty z dopiskiem “Pustynna Burza”, należy wpłacić do dnia 31.03.2009 (jest to również ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń) na konto Komendy Hufca:
ING BANK ŚLĄSKI O/DĄBROWA GÓRNICZA
09 1050 1272 1000 0008 0033 3650

Istnieje możliwość nabycia koszulek “Pustynnej Burzy 2009” - koszt koszulki 15 zł, płatne wraz z kwotą wpisowego, z dopiskiem “koszulki” i podaniem ilości oraz rozmiarów.
Przy wpłacie prosimy o dopisanie ilości osób w zgłaszanym patrolu oraz ilości zamawianych koszulek (jeśli patrol chce je zamówić)

UWAGA! W razie nie zakwalifikowania patrolu do uczestnictwa w zawodach całość wpłaconej kwoty zostaje zwrócona uczestnikom ww. grupy.
W przypadku rezygnacji patrolu lub jego członka z uczestnictwa w grze po terminie 15.04.2009 r. (również z przyczyn losowych) albo nie stawienia się patrolu na starcie, wpisowe nie ulega zwrotowi.
Warunki uczestnictwa

W “Pustynnej Burzy” mogą uczestniczyć drużyny starszoharcerskie, wędrownicze, kluby specjalnościowe i osoby niezrzeszone obojga płci. Uczestnicy startują w 5-cio osobowych patrolach (4 osoby + dowódca). Dowódca musi być osobą pełnoletnią, legitymującą się dowodem osobistym. Patrole większe nie będą dopuszczane do startu.
Minimalny wiek uczestników - 15 lat, maksymalny bez ograniczeń.
Zgłoszenia

Data wpłynięcia (a nie wysłania!) zgłoszeń upływa 31.03.2009 r. - jest to data ostateczna. Zgłoszenie zawierające kartę patrolu, kserokopię dowodu wpłaty, kserokopię dowodu osobistego dowódcy patrolu oraz – w przypadku uczestników niepełnoletnich – oświadczenie rodziców/opiekunów prawnych o zgodzie na leczenie szpitalne, należy przesłać na adres:
Sławomir Borowy
42-500 Będzin
ul. Małachowskiego 2/25

W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość dostarczenia wymaganych dokumentów na start imprezy. Ostateczną decyzję w tej sprawie podejmuje komendant Pustynnej Burzy. Jednocześnie informujemy, że w przypadku braku przedstawienia w/w dokumentów na starcie patrol nie zostanie dopuszczony do udziału w grze.

Oprócz zgłoszenia pisemnego wysłanego pocztą, należy też przesłać zgłoszenie elektroniczne.

Zmiany w składzie patrolu należy zgłosić organizatorom w terminie do dnia 15.04.2009 r. Niezgodność składu patrolu ze zgłoszonym stanem, o ile nie była wcześniej uzgodniona, może spowodować dyskwalifikację patrolu.

UWAGA! Liczba patroli kwalifikowanych do XIV edycji zawodów jest ograniczona do 40 ekip. W razie przekroczenia ww. ilości istnieje możliwość nie zakwalifikowania patrolu do gry. O zakwalifikowaniu decyduje wówczas kolejność zgłoszeń patroli.
Wyposażenie patrolu:

Mapa Wyżyny Krakowsko-Częstochowskiej, apteczka, przybory piszące, papier, namiot (lub coś w tym stylu), saperka, sprzęt kuchenny, kompas.
Wyposażenie indywidualne:

Dowód tożsamości (legitymacja; opiekun – dowód osobisty), karimata, śpiwór, jedzenie, zapas wody pitnej, odpowiedni strój, buty usztywniające staw skokowy (trekingowe, wojskowe lub podobne), buty do wspinaczki (np. trampki), czapka z daszkiem, okulary przeciwsłoneczne, krem z filtrem UV, latarka.
Organizatorzy nie zapewniają wody i wyżywienia!
Dodatkowe informacje:

* Biuro: Sławomir Borowy, tel.: 697 203 331,
[link widoczny dla zalogowanych]
* Komendant: pwd. Patrycja Makarska-Chachaj, tel.: 509 876 612
* Strona WWW: pustynnaburza.prv.pl

Organizatorzy zapewniają:

Nagrody rzeczowe dla 3 najlepszych patroli, dyplomy dla wszystkich patroli, pamiątkowe plakietki dla wszystkich uczestników, opiekę medyczną, urozmaicony program i wykwalifikowaną kadrę.
Obowiązki uczestników:

Czynny udział w zajęciach, stosowanie zasady “fair play” oraz asertywności w granicach zdrowego rozsądku, przestrzeganie zaleceń organizatorów, bezwzględne podporządkowanie się instruktorom podczas zajęć (szczególnie podczas zajęć alpinistycznych i wodnych) oraz obsłudze imprezy.

W przypadku rezygnacji patrolu z uczestnictwa w dalszej grze istnieje obowiązek zgłoszenia tego faktu osobiście lub telefonicznie do biura PB - Sławomir Borowy, tel.: 697 203 331.
Warunki rywalizacji:

Całość “Pustynnej Burzy” składa się z zadań do wykonania przez patrole. Punktacji podlegają osiągnięte wyniki, sposób realizacji zadania, zorganizowanie patrolu podczas trwania imprezy.

Zakazuje się poruszania jakimikolwiek pojazdami w czasie trwania gry, pod rygorem dyskwalifikacji patrolu z uczestnictwa w PB.
Postanowienia końcowe:

Do dnia 20.04.2009 r. przekażemy listownie, telefonicznie (po godz. 22:00), lub pocztą elektroniczną, informację o zakwalifikowaniu patrolu do uczestnictwa w “Pustynnej Burzy” a także miejscu rozpoczęcia oraz warunków gry.

* z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, patrolom nie zakwalifikowanym odeślemy wpłatę na adres jego dowódcy
* impreza odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne,
* za szkody wynikłe z winy uczestników odpowiedzialność (także materialną) ponoszą dowódcy patroli,
* wszystkie zadania dla patroli zaplanowane są tak, aby ich realizacja nie powodowała łamania jakichkolwiek przepisów prawnych, czy porządkowych,
* w razie celowego wywoływania konfliktów ze służbami mundurowymi odpowiedzialność za nie ponoszą dowódcy patroli,
* osoby, które stracą zdolność do wykonywania zadań bojowych zostają przeniesione w “stan spoczynku”, tzn. pozostają w charakterze widzów,
* organizatorzy, jako harcerze, zastrzegają sobie prawo wydalenia z imprezy w trybie natychmiastowym osoby będące pod wpływem alkoholu lub narkotyków; notoryczni palacze tytoniu są również niemile wdziani,
* nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu powoduje dyskwalifikację patrolu,
* ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów,

UWAGA!
Organizatorzy nie zapewniają ubezpieczenia uczestników podczas imprezy - każdy patrol powinien ubezpieczyć się zgodnie z obowiązującymi przepisami, w związku z uczestnictwem w imprezie o charakterze survivalowym.


ZGODY, REGULAMINY I INNE NA STRONIE [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.69apogeum.fora.pl Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin